Cumu influenza a mo in temperatura di u culore
Cù a migliurà di l'ecunumia è l'illuminazione, i requisiti di a ghjente per a luce anu cambiatu da caccià da a bughjura per scegliendu a luce ghjusta. Un ambiente luminosu còmode pò fà a vita piacevule, per custruisce un bon ambiente di illuminazione chì avemu bisognu di capisce bè. Prima, andemu in a temperatura di u culore, cumunamente chjamatu calda è luce fredda, misurata da kelvin (k).
Cuntrolla a luce in u vostru spaziu di casa hè criticu. A luce cù a temperatura alta di u culore è l'illuminazione bassa farà chì e persone si sentenu caldi è irritabili. Nantu à i temperaturi cuntrariati, bassu di culore è l'altuluminanza alta farà chì e persone si sentenu friddi.
Cumu influenza di u culore a temperatura di u culore?
Cù una temperatura di u culore di 3000k, face chì a ghjente si senti più rilassata, sguassate di fatica di travagliu, è gode di l'atmosfera calda di casa.
Cù una temperatura di u culore di 4000k, l'atmosfera di casa hè luminoso è pulita, chì face a ghjente chjude a so mente è di mantene tuttu u tempu.
U pensamentu generale hà bisognu à cunsiderà quandu sceglie a temperatura di u culore. A luce fredda hè più adattata per a cucina è a sala di studiu, a luce calda hè propiu à a tavola di pranzu, pò megliu restituisce u culore veru di l'alimentu.
Tempu di postu: Aper - 28 - 2023